2014. október 23., csütörtök

I Came Back

Szép estét mindenkinek!

Furcsa újra blogot írni az az igazság. Pár éve befejeztem a bloggerkedést, időhiány miatt sajnos nem tudtam folytatni a történeteim írását- bár itt azért megjegyezném hébe-hóba dolgoztam rajtuk, csak nem "publikáltam" őket-. Most se mondom, hogy minden egyes héten percre pontosan posztolni fogok valamit, de úgy tervezem, hogy most nem hagyom elúszni a dolgot, és befejezem majd a sztorikat még, akkor is ha többet kell rá várni. 
Azt tudni kell, hogy először én is, mint sokan mások Fanfictionnökkel kezdtem el az írást. Régen -hangsúlyozom RÉGEN- nagyon odavoltam az Alkonyatért, így alap volt számomra, hogy írok róla sztorikat. Majd jött egy saját történet, amit évek óta szerkesztgetek, javítgatok, és aminek egy részét már fel is raktam egy régebbi blogomra. de még mindig nincs készen. :D Tény, és való, hogy imádom a fantasy világát, és inkább abban szeretek írni, de mostanában a szimpla, egyszerű emberekről is imádok írni szabadidőmben. Fanfiction történetek is írok, például Laurell K. Hamilton Anita Blake-s, vagy épp J. R. Ward Fekete Tőr Testvériségének világát használom fel. 
Nem feltétlenül csak a történeteimet tudjátok majd itt olvasni. Nagyon vers, könyv, és művészet fanatikus vagyok, szóval lesz pár ilyen-olyan bejegyzés. 
Viszont egy fontos dolog. Elég szabad szájú vagyok a történeteimben. Nem mondom, hogy tele vannak káromkodással, de vannak benne, valamint túlfűtött szexualitás is megtalálható bennük. Tudom, hogy sokan nem szeretik, tőlük előre is bocsánatot kérek, de ilyen világban élünk, és úgy érzem, ha mindent szépen írnék meg, annak nem lenne realitása az emberek személyiségét illetően. 
Remélem azért leszünk majd páran idővel, és megajándékoztok egy-egy kommentel, kritikával, vagy bármi egyébbel. Én tényleg minden véleményt szívesen fogadok, és ha tudom fel is használom az ötleteket. 
Azt hiszem elöljáróban ennyi lenne. 
Legyetek jók, és néha ha van időtök nézzetek majd be! :)

Jó éjszakát
Ninovics 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése